Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

Weekly moodboard #4

Αυτή την εβδομάδα ανακάλυπτα τα κρυμμένα μηνύματα αγάπης που βρίσκονται παντού γύρω μας!! 

Το σουφλέ σοκολάτας στολίστηκε με καρδούλες ζάχαρης άχνης από ένα εργαλείο, ξεχασμένο στο συρτάρι.

Οι παιδικές καλτσούλες που λένε ότι μετά την βροχή βγαίνει πάντα το ουράνιο τόξο αρκεί να υπάρχει αγάπη!(τουλάχιστον αυτή την μετάφραση έκανα εγώ,χα χα)

Το μήνυμα-ευχή πάνω στην κούπα μου.

και φυσικά στη βόλτα μας στη φύση ανακαλύψαμε φυλλαράκια σε σχήμα καρδιάς!!!

Καλή εβδομάδα!!!

Η ιδέα του moodboard είναι της Lyriel
Περισσότερα moodboard στο mystickland, στο mytripssonblog, στο beloved-ideas, στo smilies ,στο apopsi texnis, στο daysofbliss365 και στο everydayhappyhome

24 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!Χωράει πολύ αγάπη παντού!λιγή ευρηματικότητα και καλή θέληση και όλα γίνονται πιο απλά και αγαπημένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύχομαι κι αυτή η εβδομάδα να είναι γεμάτη αγάπη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολυ!!!το ιδιο ευχομαι και για σενα!!φιλακια!!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Αλεξάνδρα μου!!Αγάπη εδώ,αγάπη εκεί,παντού αγάπη!!Σού εύχομαι καί αυτήν τήν εβδομάδα,περισσότερη αγάπη!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω καλη μου Dimi!!!μονο η αγαπη μας εμεινε,αν την χασουμε και αυτη....φιλακια!!!

      Διαγραφή
  4. Αγαπησιάρικη εβδομάδα Αλεξάνδρα μου!!! πολύ όμορφο να βρίσκεις την αγάπη παντού!!! φιλάκια πολλά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χμμ έχεις δίκαιο, αγάπη παντού, ο Θεός τα έφτιαξε όλα με αγάπη, άρα έχεις δίκαιο...ΜΟυ άρεσε ο συνδυασμός που έκανες σε όλα με την αγάπη! Ωραίες οι φωτος σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ασχετα με την συγκεριμενη μερα,η αγαπη οντως υπαρχει παντου!!!σε ευχαριστω πολυ για το σχολιο!!!φιλακιααα

      Διαγραφή
  6. Υπέροχη ανάρτηση και τι όμορφα τα μηνύματα αγάπης μέσα απο τις φωτογραφίες σου!Εύχομαι και αυτή η εβδομάδα σου να είναι γεμάτη απο πολύ πολύ αγάπη!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γειά σου Αλεξάνδρα μου ερωτιάρα και γλυκούλα!
    Υπέροχη ζουζουνιάρικη εβδομάδα πέρασες.
    Όταν είμαστε σε καλή ψυχολογία όλα τα βλέπουμε καρδούλες και όμορφα! Έτσι σου εύχομαι να είσαι πάντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κάθε βδομάδα να είναι αγαπησιάρικη:))
    Φιλιά πολλά!!*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωωω αγαπόνια παντού που λέει και η φίλη μου η Koueen :)
    Μου άρεσε πολύ η μετάφραση που έκανες στο μήνυμα της καλτσούλας πάντως !!
    Φιλάκια πολλά, εύχομαι να είναι κι αυτή η εβδομάδα το ίδιο τρυφερή **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα! Μ αρέσει πολύ αυτό το "παιχνίδι" του κρυμμένου θυσαυρού! Ώρες ώρε είναι σαν να σου στέλνει κάποιος μηνυμα, μια νότα αισιοδοξίας, λίγη αγάπη! Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα Εleanna!!!δεν το ειχα σκεφτει σαν κρυμμενο θησαυρο!!μ'άρεσει η ιδεα!!!αρκει να μπορεις να δεις τα μηνυματα αγαπης!!φιλια και σε σενα!!!

      Διαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας!!!