Πέμπτη 30 Απριλίου 2015

Sweet April....

Αγαπημένη άνοιξη επιτέλους είσαι εδώ!!!!


Μόλις βγήκαν οι φράουλες δεν μπόρεσα να αντισταθώ!! Τις περιμένω κάθε άνοιξη...μα γιατί κρατάνε τόσο λίγο;;;



Πήρα λοιπόν τις φραουλίτσες μου κόκκινες κόκκινες και λαχταριστές και έφτιαξα μαρμελάδα!!!


Μαρμελάδα φράουλα με ολόκληρα κομμάτια φρούτου....Δεν μπορώ να σας το περιγράψω......Μαγεία!!!

Η συνταγή από το My Little Expat Kitchen με πολύ αναλυτικές οδηγίες!!!





Και μιας που έπιασε και λίγη ζέστη, τι καλύτερο από ένα smoothie;; Πρώτη φορά έφτιαξα smoothie και ήταν φανταστικό!!! 

Η συνταγή από την φοβερή Αναστασία που θα την βρείτε στο Sunday spoon!!!!




Με το καλό να έρθει ο αγαπημένος μου Μάης!!!!



Παρακολουθήστε το Craftland και στο facebook και στο instagram


18 σχόλια:

  1. λατρευω τις φραουλες!!! οποτε μου εδωσες καλες ιδεες!

    αληθεια λικερ εχεις δοκιμασει????
    http://efzin-creations.blogspot.gr/2013/04/red-hot-chilled-strawberries-creme-de.html

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Ζήνα!!!! Λικέρ δεν έχω δοκιμάσει!! Μήπως ήρθε η ώρα;; Φιλιά!!

      Διαγραφή
  2. Φράουλες αγαπημένες!! Τις αξιοποίησες πολύ νόστιμα Αλεξάνδρα μου! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή Πρωτομαγιά, λατρεμένη μου!
    Πολλά φραουλένια ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!!!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλα γλυκά φραουλοφιλιά κοριτσάκι μου!!! Καλό μήνα!!!

      Διαγραφή
  4. Άντε καλό Μήνα!!!!
    τέλεια και τα δύο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα. Και εγώ εφτιαξα μαρμελάδα με ολοκληρα κομμάτια φρουτων.Αλλά δεν επηξε όσο θα ήθελα λογω του οτι οι φραουλες ηταν ολοκληρες. Παω να δω στην συνταγή που προτεινεις μηπως βρω λύση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μηνα Μαρία!!! Κι εμενα ετσι ειναι η μαρμελαδα μου,ομως το φρουτο ειναι τοσο μαλακο που οταν το αλειφεις λιωνει!

      Διαγραφή
  6. Καλό μήνα! Εγώ λέω να δοκιμάσω το smoothie! Αγαπώ πολύ τις φράουλες <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι τέλειες οι φράουλες
    Καλό μήνα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λατρευω τις φραουλες και θα αξιοποιησω τις συνταγες σου! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα τις λατρεύεις τότε θα σου αρέσουν πολύ οι συνταγές των κοριτσιών!!! Φιλιά Χριστίνα μου!

      Διαγραφή
  9. Άμα είσαι ταλαντούχος άνθρωπος με μαγικά χέρια, φαίνεται και στην κουζίνα... Αλεξάνδρα μου γλυκιά, οι φράουλες αξιοποιήθηκαν απόλυτα από τα χεράκια σου! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε το smoothie! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου τι όμορφα λόγια... Σε ευχαριστώ τόσο!!! Απόλαυσα τόσο το smoothie !!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας!!!