Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2016

Lucky charms

Τα φετινά μου γουράκια τα σκεφτόμουν καιρό....

Ήθελα κάτι διαφορετικό από τα προηγούμενα και έτσι δεν χρησιμοποίησα την αγαπημένη τσόχα αλλά τα υπέροχα χριστουγεννιάτικα υφασματάκια μου!!




Αυτά τα μικρά, φουσκωτά μαξιλαράκια είναι ιδανικά για δωράκι αλλά και για στολιδάκι στο χριστουγεννιάτικο δέντρο!!!


Μια μικρή τσακπινιά είναι ότι στο πίσω μέρος έχω ράψει  το χριστουγεννιάτικο ύφασμα που έχω χρησιμοποιήσει για το σχέδιο μπροστά...






29 μέρες για τα Χριστούγεννα


Παρακολουθήστε το Craftland και στο facebook και στο instagram.

7 σχόλια:

  1. Πανέμορφα είναι!Τόσο γλυκά και τοσοδούλικα!Η τσαχπινιά στο πίσω μέρος καταπληκτική ιδέα!Θα χαρώ να τα δω στην Αντίστροφη μέτρηση !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα λάτρεψα αγαπημένη μου! Είναι πανέμορφα και καλοφτιαγμένα...σμουτσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έσκισες!! Απίθανα!!!! Όπως ότι φτιάχνεις!
    Φιλιά πολλά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελένη μου ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! 😘😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έλα ρε 'συ!!! Τί ομορφούλικα που είναι!!!!
    Μπράβο, χρυσοχέρα μου!!!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας!!!