Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

κουκουβάγια στο κλαδί...!!

Καλησπέρα!!!

Σήμερα θα σας δείξω κάτι που ήθελα να κάνω εδώ και καιρό. Λίγο οι γιορτές,λίγο που περίμενα κάποια καινούρια υλικά καθυστέρησα λιγάκι. Όμως χθες βράδυ το τελείωσα και είμαι πολύ ικανοποιημένη!! Την ιδέα την πήρα από το blog της Maisie -Moo.




Στολίζει ήδη το δωμάτιο της μικρής μου Κωνσταντίνας. 
Φυσικά τα χρώματα μπορούν να γίνουν με βάση το δικό σας δωμάτιο και γούστο!!


Φτιάχνω ένα ζεστό κακάο και ξεκινάω να φτιάξω την παραγγελία του μικρού Βασίλη που ζήτησε έναν πιγκουίνο που του αρέσουν πολύ και μια κουκουβάγια για την μικρή ξαδερφούλα του!!

Φιλιά!!!

για περισσότερες πληροφορίες craftlandgr@gmail.com 

20 σχόλια:

  1. Είναι πανέμορφη Αλεξάνδρα. Το δωμάτιο της κορούλας σου θα ανανεώθηκε πολύ!!! Άντε τώρα να φτιάξεις και τα υπόλοιπα που έχεις. Βουρρρρρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστω Δημητρα μου!!!!ναι, δειχνει πολυ ωραιο και της αρεσει!!! σε ευχαριστω και παλι για την βοηθεια σου!!!φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mprabo koumpara...ola einai apla teleia!!!!mprabooooo........
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πάρα πολύ όμορφο!! μου άρεσε η ιδέα με την κουκουβάγια πάνω στο κλαδάκι!!! καλή εβδομάδα εύχομαι με μπόλικες δημιουργίες! φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολυ!!ηταν ενα δημιουργικο σκ,θα σας τα δειξω συντομα!!φιλακια!!

      Διαγραφή
  5. Δείχνει πολύ όμορφη, μπράβο! Καλή δημιουργική εβδομάδα να έχεις:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σε ευχαριστω!!!καλημερα και καλη βδομαδα και σε σενα!!φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αλεξάνδρα μου, πολύ όμορφη κατασκευή, με πολύ γούστο και μεράκι φτιαγμένο Περιμένω να δω και την επόμενη δημιουργία σου.
    καλό βράδυ
    φιλιά πολλά και καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ααα, τι ωραία! Στις κουκουβάγιες λέμε ΝΑΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι πανέμορφο! Μπράβο σου!!! Λάβαμε τη συμμετοχή σου με τον αξιαγάπητο σκυλάκο σου! Σε ευχαριστούμε πολύ! Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!!!σε ευχαριστει κ η σκυλιτσα μου χα χα και περιμενουμε την κληρωση!!!φιλια!!!

      Διαγραφή
  10. Τι γλύκα που είναι !! μου άρεσε που έκανες και το κλαδί για να καθήσει η κυρία κουκουβάγια :) Μπράβο, γειά στα χέρια σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλωσηρθες Lyriel!!σε ευχαριστω πολυ,χαιρομαι που σου αρεσει!!σκεφτομαι να κανω κ ενα moodboard,γιατι μου αρεσε η ιδεα σου!!φιλακια

      Διαγραφή
  11. Kαλησπέρα και καλώς βρεθήκαμε. Σας καλωσορίζω στα μπλογκ μου ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ και Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΓΕΥΣΗΣ..Θα χαρώ να τα λέμε..
    Ευχαριστώ που βάλατε και το εικονάκι του διαγωνισμού μου στο πλάι. Η κουκουβάγια σας είναι όμορφη και με ωραία χρώματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπερα Δελφινακι!!ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!!!φυσικα και θα τα λεμε!!προς το παρον σκεφτομαι με τι θα συμμετεχω στον διαγωνισμο σου!!καλο βράδυ!!

      Διαγραφή
  12. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ!!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΑ ΣΟΥ!!!!!
    ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΑ ΠΑΝΙΝΑ, ΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΑ ΠΙΑ!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα Ρένα και καλως σας βρήκα!!!χαίρομαι που σου αρέσουν!!!να εισαι καλά και να χαίρεσαι την οικογένεια σου!!!φιλια!!

      Διαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας!!!