Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Κρεμαστό διακοσμητικό και βραβεία!!!

Ένα  κρεμαστό διακοσμητικό από τσόχα για μία μικρή μπεμπούλα που γεννήθηκε πριν λίγες μέρες!!!





Τέσσερα βραβεία μου χάρισαν αυτές τις μέρες. Η Mάχη με την γλυκιά ταλιμπανούλα, η Λίνα που δεν έχω λόγια για τις πολύτιμες συμβουλές που μας δίνει σχετικά με το blogging, η Μαργαρίτα με την Νίκη με τα πολύ ενδιαφέροντα άρθρα και η Λίνα με το πολύ ωραίο εγχειρίδιο μητρότητας. Σας ευχαριστώ πολύ ,αν και το είχα λάβει ξανά,βλ. εδώ, είναι μεγάλη τιμή που το παραλαμβάνω ξανά!!!





Τι;; Θέλετε κι άλλες αποκαλύψεις;; Εντάξει λοιπόν,

1. Μου αρέσει να μαγειρεύω, βάζω φαντασία και δημιουργώ νέες συνταγές.

2. Αυτό που μου την σπάει κάποιες μέρες είναι το τι να μαγειρέψω!!

3. Μιας και έπιασα την μαγειρική,αγαπημένο φαγητό το γιουβέτσι!! Ανοίγω συνεχώς τον φούρνο να πάρω μια κουταλίτσα κριθαράκι!!

4. Θέλω μια μέρα να γεμίσω την μπανιέρα και να χωθώ μέσα στους αφρούς ακούγοντας μόνο μουσική.

5. Δεν τολμώ αλλαγές στην εμφάνισή μου, δηλαδή δεν έχω βάψει ποτέ τα μαλλιά μου ή δεν έχω κάνει κάποιο extream κούρεμα.

6. Θα ήθελα να ξεκινήσω γυμναστική...τι σε κρατάει θα μου πείτε...

7. Θέλω να κερδίσω το τζόκερ, ζητάω πολλά;;;

8. Δεν έχω πολύ καλή σχέση με το κινητό μου, μπορεί να το ξεχάσω μέσα στην τσάντα και ούτε να το αναζητήσω. Κάποτε το έπαιρνα ακόμα και στο μπάνιο μαζί μου!

9. Έζησα 4 χρόνια στην Πάτρα κατά την διάρκεια των σπουδών μου.

10. Μου αρέσει να κοιμάμαι κουλουριασμένη,αν και τις περισσότερες φορές ξυπνάω λίγο πιασμένη.

11. Το καλοκαίρι με εκνευρίζουν οι μύγες και τα κουνούπια!

και τώρα πρέπει να βρω blog που να μην το έχουν παραλάβει; χαχα!!! Θα κάνω όμως μια προσπάθεια!!

http://zaxarikaiomorfia.blogspot.gr
http://chicates.blogspot.gr/
http://horisoria.blogspot.gr/
http://xarotoart.blogspot.gr
http://butterfly-butterflysworld.blogspot.gr/
http://e-velona.blogspot.gr/
http://izypeasy.blogspot.gr
http://ginamegoneis.blogspot.gr/
http://christiesart.blogspot.gr
http://elenas1986.blogspot.gr/
http://handmadebluedreams.blogspot.gr/

Θέλω επίσης να ευχαριστήσω πολύ την Ρένα χάρη στην οποία και το κουπόνι που κέρδισα στην κληρωση που έκανε, έκανα τα ψώνια μου από τo pennie.


Επίσης μην ξεχνάτε την κλήρωση, σε 5 μέρες λήγει!!!!

54 σχόλια:

  1. Η καινούργια σου κατασκευή για άλλη μια φορά υπέροχη!
    Ωραιο και το όνομα του κοριτσιού...Μιλτιδία!!!

    Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου και με το Καλο να ακολουθήσουν ακόμα περισσότερα...
    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'καλα Στελλα μου!!ειναι το θηλυκο του Μιλτιαδη,ειναι το όνομα της θειας μου απο την Κρητη αλλα φανταζομαι δεν ειναι συνηθισμενο.φιλακια πολλα

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφο το κρεμαστό για την μπεμπούλα!!!
    Πολύ χαίρομαι, που μάθαμε και νέα πραγματάκια για σένα Αλεξάνδρα μου!
    Συμφωνώ απόλυτα με το γιουβέτσι! Το κάνω και εγώ! Χαχαχαχα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω Κατερινα!!!το κανω σχεδον σε ολα τα φαγητα,και στην κατσαρολα,οι αλλοι απορουν που δε καιγομαι..χαχα φιλακια πολλα!!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα! Ευχαριστoύμε για το σχόλιο!
    Να χαίρεστε τη μπέμπα σας!
    Να ρωτήσω τι είναι τα βραβεία που δίνετε;
    Είμαστε καινούριες στα blogs...Διαφωτίστε μας! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ειστε καλα κοριτσια!!λοιπον,αυτο το βραβειο διδεται μεταξυ των bloggers,έτσι έχουν κι αλλοι την ευκαιρια να γνωρισουν το blog σας. Οι ''κανονες'' ειναι να πεις 11 πραγματα για τον εαυτο σου και να το δωσεις κι εσυ με την σειρα σου σε 11 Blog. δεν ειναι κατι αναγκαστικο βεβαια!!φιλια

      Διαγραφή
    2. Πολύ ενδιαφέρον! Θα το κάνουμε φυσικά!
      Και πως το "δινεις" στα 11 blog ? Όπως εδώ με σχόλιο;

      Διαγραφή
    3. Α επίσης. Τα 11 σχόλια θα είναι για εμάς ή για το blog.
      Sorry για τις τόσες ερωτήσεις αλλά είμαστε καινούριες και δεν το εχουμε ξαναακουσει

      Διαγραφή
    4. Δεν υπαρχει προβλημα κοριτσια,κι εγω σιγα σιγα τα εμαθα,μην νομιζετε!!Στα αλλα μπλογκ για να το δωσεις μπορεις να πας και να τους ενημερωσεις στο δικό τους.Μπορεις επισης να γραψεις σε ποια μπλογκ το δινεις στην αναρτηση που θα κανεις για το βραβειο,οπως δηλ εκανα κι εγω. Τα 11 πραγματα αφορουν τον κατοχο του μπλογκ ωστε να γνωριστουμε καλυτερα!!!Οτι αλλο θελετε με ρωτατε!!!φιλια

      Διαγραφή
  4. Αααχ! και εγώ θέλω να κερδίσω το τζόκερ!!! Δεν βαριέσαι χλωμό το βλέπω, ας έχουμε την υγειά μας και όλα θα γίνουν. Πραγματικά όμορφο και περίεργο το όνομα της μικρούλας!! Εύχομαι η πολύ γλυκιά κουκουβάγια σου να της φέρνει τύχη στα βήματά της!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτην την κληρωση θα την κερδισω εγω,την αλλη εσυ,ενταξει;χαχα Την υγεια μας βεβαια πανω απο ολα αλλα και αυτα τα ατιμα τα χρηματα χρειαζονται..!!!σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες και τα καλα σου λογια!!!φιλια

      Διαγραφή
  5. Ευχαρσιτω πολυ για το βραβειακι! Θα το αναρτησω λιαν συντομως! Κι εγω θελω να κερδισω το τζοκερ... αλλα δεν παιζω!
    Να ζησει η μικρουλα σαν τα ψηλα βουνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να εισαι καλα Χριστινακι!!!κι εμεις που παιζουμε καμια φορα τι καταλαβαμε;;χαχα φιλακια

      Διαγραφή
  6. Είναι καταπληκτικοοοοο πολλα μπραβο υπεροχη δουλεια!!!!!
    Σε πολλα συμφωνω και εγω θελω τζοκερ αλλα το μονο που πρεπει να κανω ειναι και να παιξω και μια φορα.χα χα.....μπας και πιασω τιποτα...επισης και στο κινητο και εγω ετσι ειμαι δεν ξερω καν που ειναι....αλλα τι πειραζει ζουμε ηρεμη ζωη....

    Συγχαρητηρια για το βραβειο και ευχαριστω πολυ πολυ για την τιμη!!!!
    Φιλακια πολλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω ευχαριστω!!!!!μια χαρα χωρις κινητο,τωρα που με εχουν μαθει τουλαχιστον δεν ανησυχουν οταν με ψαχνουν!!!φιλακια πολλα!!

      Διαγραφή
  7. Ευχαριστω πολυ για την τιμη που μου κανεις, Χριστινα! ξερεις, μοιαζουμε σε κατι...εκεινο με τη γυμναστικη που λες, κατι μου θυμιζει! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλα!!!κι εσυ φαν της γυμναστικης ε;μα τι μας κραταει και δεν ξεκιναμε;;;Αλεξανδρα με λενε,φιλακια

      Διαγραφή
  8. Για άλλη μια φορά συγχαρητήρια για την υπέροχη κουκουβάγια σου, για το βραβείο σου και για το πόσο ωραία μας παρουσιάζεσαι! Όσες φορές και να μας πεις πράγματα για εσένα είσαι απολαυστική! φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααα με συγκινεις βρε!!!!σε ευχαριστω πολυ!!φιλακια πολλα!!

      Διαγραφή
  9. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο ! Θα το αναρτήσω!Συγχαρητήρια για ότι φτιάχνεις! Είναι όλα υπέροχα.Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ Κριστυ μου,να το χαρεις το βραβειο σου,θα περιμενω να διαβασω για σενα!!!φιλια

      Διαγραφή
  10. ....για το 2 ..αχ πόσο σε καταλαβαίνω...
    και το 4...ναι το θέλω και γω...αλλα..!!!!
    πολύ μου άρεσαν οι απαντήσεις σου....
    και το μομπιλ πολύ όμορφο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καποτε μας ρωταγε η μαμα,''τι να μαγερεψω σημερα;''τωρα την καταλαβαινω!!αχαχα Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια,δεν ειναι μομπιλ,αν και το σκεφτομαι να κανω,αν βρω τον μηχανισμο!φιλακια

      Διαγραφή
  11. Πολύ γλυκό,κοριτσίστικο και ρομαντικό το κρεμαστό τοίχου.Πρωτότυπο το όνομα και του πάει η κουκουβάγια.Πήρα το βραβείο,ευχαριστώ.Πάω να το βάλω στο blog μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολύ όμορφο κ μπράβο κ για τα βραβεία σου...ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι αλλά διαφώτισε με ...επειδή δεν έχω εμπειρία μεγάλη στα βραβεία...απο που το κανώ copy paste?μετά απλά το περνάω σαν ανάρτηση??οκ...είμαι λίγο άσχετη!!χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ!!!μπορεις να το κανεις copy απο εμενα απο την αναρτηση μου,αν εχεις προβλημα πες μου να στο στειλω!μετα αν θελεις μπορεις να κανεις αναρτηση και να πεις 11 πραγματα για σενα και μετα να το δωσεις σε 11 αλλα μπλογκ!!!

      Διαγραφή
  13. Beautiful work!!! and congrats for your award!!!
    Have a wonderful weekend, dear!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να που αυτά τα βραβεία μας βοηθούν να γνωριστούμε καλύτερα!
    Χαίρομαι που είσαι αγαπητή , εύχομαι πάντα έτσι!
    Στο 5 μοιάζουμε: Ούτε εγώ τολμώ αλλαγές! Μου αρέσω έτσι όπως είμαι!
    Όσο για το 4 γιατί δεν το κάνεις; Είναι η πιο όμορφη απόλαυση για μένα!
    ΥΓ: Πολύ όμορφη η κατασκευή σου! Μπράβο σου! :))
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολυ Αριστεα μου!!Για να κανω το 4 πρεπει να υπαρχει και η απαραιτητη ησυχια στο σπιτι!!χαχα εδω ενα ντουζ μπαινω να κανω και ακουω''μαμα,ανοιξε την πορτα.μαμα μαμααααα'''χαχαχα φιλακια πολλα!!

      Διαγραφή
  15. Ενας λόγος που μου αρέσουν τα βραβεία είναι αυτός ακριβώς , οτι μοιραζόμαστε και γνωριζόμαστε καλύτερα . Ομορφο το κρεμαστό για την μικρούλα με το σπάνιο όνομα.
    Το 4 να το κάνεις , προσφέρει ξεκούραση , ηρεμία και απόλαυση.
    Η γυμναστική επίσης σε μένα λειτουργεί ψυχοθεραπευτικά
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εμενα γι αυτο μου αρεσουν τα βραβεια.Εχουμε μαθει τοσα πολλα ,μεχρι μικρες λεπτομεριες!!!θα το κανω το αφρολουτρο που θα μου παει!!σε ευχαριστω και για το σχολιο σου!!!φιλια

      Διαγραφή
  16. Ή αλτσχάϊμερ έχω πάθει ή το laptop μου κάνει βλακείες....
    Άφησα ασχόλίαστη ΤΕΤΟΙΑ ΚΟΥΚΛΙΣΤΙΚΗ ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΑ?
    Είναι ΥΠΕΡΟΧΗ και η Μιλτιδια θα καμαρώνει πολύ!!!!!!
    Όσο γαι το βραβείο της συνεντεύξης,συγχαρητήρια που το πήρες και μου αρέσει το ότι με αυτό τον τρόπο γνωριζόμαστε σιγά σιγά.
    Φιλιά κτμτρ και να έχεις μια υπέροχη μέρα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε ναι λοιπον την αφησες και παραλιγο να παρεξηγηθει!!!χαχαχα Σε ευχαριστω πολυ πολυ!!!Καλη Κυριακη να εχεις!!!

      Διαγραφή
  17. Πολύ ωραίο το δωράκι σου για τη μπέμπα! Το όνομα είναι όντως πολύ ιδιαίτερο. Συχαρητήρια και τα εξτρα βραβειάκια σου. Όσο για το γιουβέτσι που λες, το κριθαράκι του μου αρέσει κι εμένα πολύ, όμως δεν τα πάω καλά με το κρέας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Ελεαννα!!!κι εγω το κριθαρακι προτιμω κυριως!!!φιλια πολλα!!

      Διαγραφή
  18. Τέλεια η κουκουβάγια για τη μικρούλα με το όμορφο και σπάνιο όνομα! Συγχαρητήρια για το βραβειάκι σου! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ωραιες αποκαλυψεις και μαλιστα συμφωνουμε στις περισσοτερες! να τα χιλιασεις τα βραβεια σου!
    πολυ ωραια και η νεα σου κατασκευουλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είναι πανέμορφη η δημιουργία σου!!!Λατρεύω τόσο πολύ τις κουκουβάγιες που φτιάχνεις!!!Συγχαρητήρια και για το βραβείο σου!!!Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολυ χαιρομαι Σπυριδουλα που εισαι φαν των κουκουβαγιών μου!!σε ευχαριστω πολυ!!!!καλη Κυριακη ,φιλακια

      Διαγραφή
  21. Πολύ όμορφο το διακοσμητικούλι σου...
    και πολλά συγχαρητήρια για το βραβείο που παρέλαβες...
    σου εύχομαι να παραλάβεις και αμέτρητα ακόμη μια που
    τα αξίζεις χωρίς καμία αμφιβολία...

    Και έμενα μου αρέσει πάρα πολύ να δημιουργώ
    με τη μαγειρική.. όποτε είναι ώρα να μαγειρέψω
    και μπαίνω μέσα στη κουζίνα μου νιώθω μια
    μικρή τσελεμεντές.. χαχαχα

    Σου εύχομαι ένα πολύ καλό Σαββατοκύριακο..
    Σε φιλώ γλυκά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολυ Μαρσια,πολυ συγκινητικα τα λογια σου!!!Μια Master chef Κι εσυ ε;να ανταλλαζουμε συνταγες τοτε!!!Καλη Κυριακη,πολλα φιλια και απο εμενα!!

      Διαγραφή
  22. Συγχαρητήρια για το βραβείο, και η κουκουβάγια είναι πανέμορφη!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Dimi μου!!!Καλη Κυριακη να εχεις,να πας ωραιες βολτουλες!!!φιλακια

      Διαγραφή
  23. ΟΜορφη η κουκουβάγια...καλότυχο και ευτυχισμένο και υγιές να είναι το μωράκι..τι παράξενο όνομα,που έχει όμως!!πρώτη φορά το ακούω.. Να χαρείς το βραβέιο σου, ενδιαφέρουσες οι απαντήσεις σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Δελφινακι μου!!!παραξενο ονομα ε;ειναι το θηλυκο του Μιλτιαδη!!εμενα το εχει συγγενικο προσωπο και τωρα το παιρνει και η εγγονη οποτε μου ειναι οικειο!!φιλακια και Καλη Κυριακη!!

      Διαγραφή
    2. Σαν να το κατάλαβα ότι είναι το θηλυκό του Μιλτιάδη, αλλά παράξενο όνομα..δε το ξανακουσα.. Φιλούθκια και ΚαλήΚυριακή

      Διαγραφή
  24. Πολύ όμορφο κ ξεχωριστό κρεμαστό για μια μπεμπούλα με ξεχωριστό όνομα! Μιλτιδία...πρώυη φορά το ακούω σε θηλυκό:)
    Πολλά και τρελά συγχαρητήρια για τα βραβεία σου Αλεξάνδρα!!! Εισαι φοβερή μαγείρισσα. Το έχω καταλάβει!! Χα χα χα
    Εγώ ξεκινησα γυμναστική αλλά μη νομίζεις ότι πάω συχνά. Α και τολμώ τις αλλαγές στα μαλλιά μου τρελά!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας!!!